e46 m3 dyfer czy podloga
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
Z tą poprawioną podłogą to bym nie był taki pewien. Nie chcę jednoznacznie stwierdzać, że podłoga z nowym numerem na pewno nie jest poprawiona, jednak
po doświadczeniach z autem, jednego z forumowiczów mogę podzielić się tym co widziałem. Otóż miałem okazję porównać podłogę wyciętą z M3, i fabrycznie nową ( z nowym numerem części, prosto z ASO). Te podłogi niczym się nie różniły, ani grubością blachy, ani dodatkowymi zgrzewami/spawami/wzmocnieniami. Wyglądały dokładnie tak samo, poza tym wagowo również podobnie wychodziły. W związku z powyższym skłaniałbym się ku wersji, że nowy numer części jest podyktowany jedynie zmianą podwykonawcy tego elementu, a nie faktycznym jego ulepszeniem.
po doświadczeniach z autem, jednego z forumowiczów mogę podzielić się tym co widziałem. Otóż miałem okazję porównać podłogę wyciętą z M3, i fabrycznie nową ( z nowym numerem części, prosto z ASO). Te podłogi niczym się nie różniły, ani grubością blachy, ani dodatkowymi zgrzewami/spawami/wzmocnieniami. Wyglądały dokładnie tak samo, poza tym wagowo również podobnie wychodziły. W związku z powyższym skłaniałbym się ku wersji, że nowy numer części jest podyktowany jedynie zmianą podwykonawcy tego elementu, a nie faktycznym jego ulepszeniem.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
Czyli najlepszym rozwiązaniem jest obspawanie konkretne podłogi, tak? Chodzi mi o to, żeby zrobić to raz a dobrze.
Obecnie posiadam parę małych pęknięć i cały czas siedzi mi to w głowie przez co psychicznie aż źle się czuje i nie mogę sobie pozwolić na jakieś latanie bokiem czy ostry start ze swiatel...
Obecnie posiadam parę małych pęknięć i cały czas siedzi mi to w głowie przez co psychicznie aż źle się czuje i nie mogę sobie pozwolić na jakieś latanie bokiem czy ostry start ze swiatel...
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
najlepszym rozwiązaniem jest kupno nowej i wtedy dodatkowe obspawanie jeżeli masz obawy ze nowa peknie lub auto masz mieć zamiar więcej niż 10 lat - moim zdaniem sam nowy element starczy , chyba nie chcesz spawac nastu pekniec na starej blaszce ... dodatkowo koniecznie wszelkie gumy nowe jest ich chyba kilkanaście , sam koszt nowego elementu podłogi to około 2500pln
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
Własnie nie wiem co zrobić, czy kupić jakieś wzmocnienia i to wszystko obspawac...
jak pomyślę o naszych lakiernikach i malowaniu całego bagażnika to juz białej gorączki dostaje
Znalazlem jeszcze cos takiegohttp://forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=10389 co o tym sadzicie?
jak pomyślę o naszych lakiernikach i malowaniu całego bagażnika to juz białej gorączki dostaje

Znalazlem jeszcze cos takiegohttp://forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=10389 co o tym sadzicie?
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
Na ok 20szt M3 e46 które były u nas na warsztacie tylko 2 sztuki miały całe i nie naprawiane i nie wymieniane podłogi przy czym w jednej po pół roku pojawiły się pęknięcia druga,która ma całą jest obecnie własnością mojego brata ma nowe tuleje wózka i podłoga się trzyma.
2 sztuki, które miały już wymieniane podłogi i tak popękały ponownie (auta używane również na torze z SMG).
Nowa podłoga poza innym numerem części niczym więcej się nie różni ja stawiam,że zmienił się podwykonawca nic więcej.
Podłoga jest taka sama od 316Ci do M3 jedyne sensowne rozwiązanie to wspawanie wzmocnień ale tylko wtedy, gdy pęknięcia są niewielkie 1-2cm lub nie ma ich wcale jak są takie po 10-15cm to najpierw nowa podłoga dopiero wzmacnianie bo inaczej nie ma jak tego sensownie wzmocnić.
Nowa podłoga jak ktoś używa auta cywilnie wytrzymuje te 100-150tyś km na torze lub przy doładowaniu już dużo mniej ale podstawą jest brak luzów w napędzie sztywne półosie, nowe gumy wózka itd.
90% M3 e46 ma jeszcze oryginalne tuleje wózka do tego luzy na półosiach, krzyżakach itd stąd podłoga się wypracowuje bo dostaje ciągłe uderzenia i szarpnięcia.
2 sztuki, które miały już wymieniane podłogi i tak popękały ponownie (auta używane również na torze z SMG).
Nowa podłoga poza innym numerem części niczym więcej się nie różni ja stawiam,że zmienił się podwykonawca nic więcej.
Podłoga jest taka sama od 316Ci do M3 jedyne sensowne rozwiązanie to wspawanie wzmocnień ale tylko wtedy, gdy pęknięcia są niewielkie 1-2cm lub nie ma ich wcale jak są takie po 10-15cm to najpierw nowa podłoga dopiero wzmacnianie bo inaczej nie ma jak tego sensownie wzmocnić.
Nowa podłoga jak ktoś używa auta cywilnie wytrzymuje te 100-150tyś km na torze lub przy doładowaniu już dużo mniej ale podstawą jest brak luzów w napędzie sztywne półosie, nowe gumy wózka itd.
90% M3 e46 ma jeszcze oryginalne tuleje wózka do tego luzy na półosiach, krzyżakach itd stąd podłoga się wypracowuje bo dostaje ciągłe uderzenia i szarpnięcia.
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
Jak dla mnie to słabo ta robota wygląda z tego linka.M3 FAN 1 pisze:
Znalazlem jeszcze cos takiegohttp://forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=10389 co o tym sadzicie?
Znalazłem coś takiego i zamawiam u nich te reperaturki ale u mnie pęknięcia są w mocno początkowej fazie.
http://www.redish-motorsport.com/Redish ... teKit.html
PS. może ktoś chętny to przy paru zestawach może bym jakiś rabat wynegocjował - PW jak coś.
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
Może i ładniej wygląda ,ale z poprzedniego linka koleś sam dorobił blaszki i defakto miał je za darmo, a z twojego linka kosztują 156f wiec nie wiem czy nie lepiej samemu dorobić
wiec może dać komuś kto ma plazmowa wycinarkę i spokojnie takie blaszki wzmacniające podloge dotnie.

wiec może dać komuś kto ma plazmowa wycinarkę i spokojnie takie blaszki wzmacniające podloge dotnie.
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
sami siebie oszukujecie , jeżeli to już jest kilka pekniec które widać po zdjęciu wózka zapewniam ze sa tez takie których nie widać gołym okiem sa pod warstwa lakieru lub antykorozyjna itd. ale się pojawią , w tej stuacji tylko wymiana całego elementu a dodatkowo nie zaszkodzi i jego wzmocnić ...
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
Porsche dlatego całą konserwację w okół tych mocowań się szlifuje czyści do gołej blachy i widzisz wszystko.
W autach jeżdżących cywilnie, które mają lekkie pęknięcia porządne spawanie wytrzymuje długo wiem z doświadczenia a po wstawieniu takich wzmocnień myślę,że wytrzyma to bardzo długo o ile podłoga nie jest porozrywana całkowicie bo są i takie przypadki lekkie pęknięcia można z powodzeniem naprawić.
W autach jeżdżących cywilnie, które mają lekkie pęknięcia porządne spawanie wytrzymuje długo wiem z doświadczenia a po wstawieniu takich wzmocnień myślę,że wytrzyma to bardzo długo o ile podłoga nie jest porozrywana całkowicie bo są i takie przypadki lekkie pęknięcia można z powodzeniem naprawić.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
Na jakich tulejach wozka podloga bedzie dostawac mniej po dupie? Na na seryjnych ? chyba ze sa za miekkie i szybko sie zrywaja itp?
Re: e46 m3 dyfer czy podloga
zawsze na serii polata dłużej , jeżeli gumy oryginały i auto garażowane nie latane zima mysle ze temat zamykasz na 10 lat ( gumy )
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black